Het takenpakket van een huismeester loopt enorm uiteen. Hij/zij is hét aanspreekpunt en visitekaartje op uw locatie. Iemand die verschillende taken op zich kan nemen, en andere afdelingen of externe partijen kan ondersteunen waar nodig. De huismeesters van SR Hospitality Services bieden gastheerschap voor u, uw personeel, en andere partijen die te maken hebben met het desbetreffende object. De huismeester kent zijn werkplek door en door en weet zo gemakkelijk te navigeren binnen het object. Ook zal de huismeester kleine facilitaire taken uitvoeren: denk hierbij aan kleine schoonmaak- of onderhoudswerkzaamheden.

De huismeesters van SR Hospitality Services zijn echte allround medewerkers die weten van aanpakken.

WAT DOET EEN HUISMEESTER?

  • Fungeren als aanspreekpunt op zijn/haar object

  • Ontvangen en begeleiden van gasten of externe partijen

  • Ondersteuning bieden aan andere afdelingen of externe partijen waar nodig

  • Kleine administratie werkzaamheden

  • Kleine schoonmaakwerkzaamheden

  • Kleine reparatie- of onderhoudswerkzaamheden

  • Toezien van de algemene veiligheid

  • Controleren en melden van algemene gebreken (storingen, vernielingen etc.)

  • Handelen in geval van nood

DE DIPLOMA'S / CERTIFICATEN VAN EEN HUISMEESTER:

  • BHV/EHBO

  • (e.v.t.) Diploma facilitaire dienstverlening

  • (e.v.t.) Liftcursus (cursus omgaan met liftopsluiting)

Door geheel vrijblijvend een offerte aan te vragen of contact met ons op te nemen kunnen wij samen de procedure in gaan om te zoeken naar de meeste efficiënte vorm van hospitality voor uw organisatie.